Нова Пошта КРИМ
22.10.2014Не отримали вантаж з Криму?
Хто винен?
Не раз до нас зверталися люди з подібною ситуацією:
З Криму у вересні цього року відправили посилку через популярну в Україні компанію експрес-доставок, а в жовтні представники цієї компанії зателефонували з проханням забрати свою посилку у відділенні в Сімферополі, інакше вантаж, згідно правил, буде відправлений на утилізацію як нереалізований. Людям доводилось через когось забирати ці речі та просити щоб їх відправили за допомогою потягу, в результаті затрати на доставку зростили в декілька разів.
Хто понесе відповідальність за неналежне виконання обов'язків взятих на себе перевізником?
Хто компенсує витрати?
Звичайно, перше, що спаде на думку - ПЕРЕВІЗНИК, але уяваіть собі таку ситуацію, Ви вибрали гарне пальто на базарі по дуже вигідній для вас ціні і залишили в "залог" гроші. Уявімо,що хтось викрав це пальто і Ви приходите з усією сумою щоб його придбати, а продавець каже:"немає - вкрали!" і повертає вам суму "залога", а Вам залишається йти купувати пальто, що подорожче та й фасон у нього не стильний. Чи винен в такій ситуації ПРОДАВЕЦЬ? звичайно що НІ
От і в даній ситуації з вантажем перевізник не винен, оскільки виникли форс-мажорні обставини, внаслідок яких доставити вантаж не було можливості.